Isnin, 12 Disember 2011

Ape nak Buat bila Putus Cinta ?




Semue orang pernah putos cinta Lepastu mesti duduk dalam bilik Melalak. Dengar lagu jiwang. Melalak. Dan kalau putus cinta nie mesti nak marah je kan and teringat2 . Dan saat2 macam nie lah radio macam tahu2 dan terus sirakan lagu bila cinta ataupun cintaku dipermainkan 
" kini aku menyesal menyintaimu, kerna cintaku dipermainkan secukup2 nya " . Bagi aku putus cinta is not a big problem . Cume ade sesetengah je yg over bagaii. Dan kalau hang asyik duk pikiaq je pasal dia, mmg tak bole nak lupe. Biaq pi jela same diaa. Cube scroll atas kejap. Scroll jelah . Dah panjang kan intro aku ? Se lets move on !

Jangan layan lagu jiwang-jiwang
-This is the most easiest way to cry. Tapi aku suke . menangis dengan lagu . Feel beb. Tpi kalau tanak emmbazir air mate too, takyah la duk dgr lagu cinta. Simpan air mate tuk bekalan mase hadapan. Cube dgr lagu rock ke lagu negaraku ke. Dpat menyemai semangat patriotik.

Jangan duduk sorang-sorang
-If duduk sorang2 , satu demi satu kenangan akan bermain dikotak fikiran. Cehh! So spend time more with family and friends. Gi shopping hilanglah tension. Tapi kalau takde duit. makinlah tension.

Bila tengok wayang
- Jangan duk tengok cite cinta , cite hindustan . Better tengok ceita kelakaa .

Luahkan
-Ye luahkan. Kalau simpan sorang2. lagi terseksa. Luahkan ringan sikit. Aku kalau ape2, aku terus text Radhi . aku luahkan. Aku salu luahkan. Then kadang2 dgn ateh. on the phone tu die dgr jelah aku ngs. Then akan rase ringanlah sikit.

Delete please
- Delete all about him/her kalau dah tanak ingat . Buang message , number, gambar. Kalau ade. mmg susah nak lupekann.


tq sbb sudi baca :))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan